2015年11月23日月曜日

スポーツ大会 Sports Festival

11/22(日)にスポーツ大会を開催しました^ - ^
今年はボーリングを行いました🎳!!
留学生と日本人学生がペアになって行いました!!
みなさんとても上手でしたね!

予定より早く進行し、3ゲームも行うことが出来ました。

みんな楽しそうで良かったです(^v^)

参加してくれた皆さん、ありがとうございました!



On 22 November, We held the Sports Festival(^o^)
We bowled 🎳!!
We made pare of Japanese student and Studing abroad student.
Everyone is good at bowling!!

We could do faster than we planed, we could do 3games!!

Everyone looks like enjoying(^v^)
Thank you for coming^o^

0 件のコメント:

コメントを投稿