2016年2月3日水曜日

Farewell Party

1月30日に交換留学生のためのフェアウェルパーティーが行われました✿!!

時が経つのは早いですね(;_;)!!もうお別れの時期です(>_<)!!

今までキャンパスメイトのイベントに参加してくれた皆さん、ありがとうございました😊♡

おかげで私達はとても楽しい時間を過ごすことが
出来ました(*^^*)♥

これからもずっとみんなの活躍を応援してます(^-^)!

ありがとうございました😊♡

We held the Farewell Party for exchange students on January 30🌼!!

Time passes too fast(;_;)

Thank you for participating the events of campusmate😊♡

We could have had enjoyable time thanks to you(*^^*)♥

We are supporting your success forever(^-^)!!

Thank you very much♡

0 件のコメント:

コメントを投稿