2015年10月27日火曜日

【ハロウィンパーティー】
こんにちは^^
10月23日にキャンパスメイトとGJSSC共催のハロウィンパーティを行いました!
皆さんの気合の入った仮装に感動しました(^^)!!!
中には、衣装が手作りの方もいらっしゃったみたいですね..!!!

目玉企画は仮装コンテストです!おもしろい、かわいい、かっこいい、怖いの4つの部門から、それぞれ優勝者を選びました!!とても個性的な仮装でした^^
留学生も日本人学生もみんな楽しそうで良かったです!!
来ていただいたみなさん、ありがとうございました!!
次のイベントもぜひぜひご参加下さい*\(^o^)/*

Hello everyone^ ^!
On October 23, Campusmate and GJSSC(Global Japanese studies student committee ) held the Halloween Party!!
we were impressed with many unique costumes!!
Surprisingly,some of them were handmade...!!

The feature of this event is the Costume Contest!!
We chose the winners of 4 section,funny,cute,cool,scary!!Their costume were very unique!!!
We were glad that studying abroad students and japanes students seemed enjoyed^v^
Thank you for coming^^
Please participate in the next event*\(^o^)/*

0 件のコメント:

コメントを投稿